úterý 24. června 2014

30 Day Shred - Jillian Michaels - první cvíčo..

Velmi stručně

Krásný den,

moje první cesta, cvičení jsem vybrala jako první, co se tak jako první volí od téhle slečny.. :)


Začátek je vždycky děsně těžkej, poprvé jsem po shlédnutí říkala: tsss hopsání, vše vypadá snadně, realita byla jiná. Po 5 minutách jsem skučela, teklo ze mě, a po docvičení jsem se víc jak hodinu klepala... 3 den jsem si nesedla ani na záchod a vše bylo jako za trest. Uprostřed přišlo i zranění a horečky s nemocí a já si protáhla 30dní o pár dní navíc. Dokonce jsem po prvním levelu přibrala 2kg. Ale šla jsem dál.

Druhý level mě překvapivě bavil více než první, i když na něj se nejvíc nadává, a třetí mi utíkal jako nikdy nic.

Cvičení mi ukázalo přes fb skupinky spoustu nových přátel a já si vybírala co cvičit dále.

Poté jsem od Jill měla sice v plánu další cvičení ale kvůli bolestem v kolenou jsem se rozmyslela a zvolila jiné cvičení...

V číslech před a po:
Váha 80,9 v průběhu 83 - 79,9kg
Zadek 105 - 105cm
Pas 103 - 97cm
Boky 103 - 101cm
Prsa 100 - 98cm
Stehna 61 - 59cm

Anet

Žádné komentáře:

Okomentovat