úterý 24. června 2014

Shaun T - Focus...

Krásný den,

jako pátý program jsem si vybrala Shauna, protože se o něm hooodně mluví a mluvilo a nejspíš mluvit bude. Náročný kousek. :D Ale co, výzva je výzva. Dávala mi zabrat, nohy mě po něm málem odpadly od těla, a na pot jsem potřebovala role a role útěrek a ručníků. :D

Co jsem čekala, že? Nicméně Shaun posílil i mé vnitřní já a vůli nevzdat se. Vytvořila jsem další tabulky a šla do toho, 5 týdnů s volnými víkendy. Na začátku všech cvičení, jsem měla půlkilové činky, na konci Shauna už 2kilové.

Chtěla jsem se dát na Gammu po odcvičení ale šla jsem do něčeho jiného, do výzvy, co připravila má motivace - slečna Martina...



Pokud váháte jestli do Shauna jít, určitě ano, stojí za to, i když já jsem hodně bojovala s pocitem, že všichni, co cvičí okolo něj, jsou jako roboti, ale kvůli němu člověk musí, má to drajv a koule. :D

Moje nejoblíbenější je:
Alpha fáze - Core Speed , Total Body Circuit
Beta fáze - Dynamic Core, Rip´t Circuit, Upper Body - nemám ráda všemi oblíbený Speed 2 - moje pohyby pro něj nejsou uzpůsobeny.. :D
Gamma - Rip´t Up, Pyramid, Extreme Circuit (asi nejvíc oblíbené)

Spalování kolem 350kcal na jeden workout.

Odcvičená Beta fáze v číslech před a po:
Zadek 104 - 103cm
Pas 87 - 86cm
Boky 101 - 100cm
Prsa 95 - 95cm
Stehna 59 - 58cm
Váha 77,4 - 75,4 kg

Anet

2 komentáře:

  1. Ahoj, cvičila si podle videí na youtube nebo kde se dá tento program sehnat? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, na youtube bohužel videa nejsou, stáhla jsem je i když se to nemá... :)

    OdpovědětVymazat