pondělí 30. června 2014

Zkouším nové cvičení...

Ahoj,

člověk je někdy přehlcený tím starým a potřebuje něco nového a krátkého jen na oživení, ještě, že v dnešní době stačí pár kliků a je na světě Cassey nebo Rebecca Luis...

Rebeccu mám moc ráda, její sexy legs mi dali zabrat a když mám čas, dávám si jen tak navíc její ABS, ale úplně nejraději mám její ruce - včera jsem si je vyzkoušela s 3kilovými činkami, jen mám problém, že si přestavuju činky muže a jsou na nich dlouhé tyče a pak se s nimi nekoordinovaně motám.. :D

Je ale konec měsíce a já jsem se rozhodla, že svou proměnu chci nakopnout trochu víc, takže bych ráda vše plnila striktně a pořádně a nášupově... Přeci jen se blíží nějaké výzvy ke konci..

Další jsem vyzkoušela Cassey jako součást úkolníčku - kolonka pilates/joga trénink je aspon splněn.. Ale její zadek v ohni, mi opravdu rozpálil co mohl.. :D A její břišáky? No dlouho jsem nic tak necítila, takže změna proběhla parádně a podle očekávání..

No a dneska se vrátím k doublovanému Shaunovi..

S chutí do toho a půl je hotovo.. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat