úterý 12. srpna 2014

Cassey Ho - Blogilates - výzva..

Pošmourné dny se moc nepřejí ale když nebe jinak nedá..

Před nějakou dobou jsem se rozhodla vyzkoušet výzvu s Cassey Ho, z blogu jsem již zkoušela výzvu s Tiffany Rothe a mám v plánu hezounka Chrise - začínám dnes a Boba Harpera... Jill a její cvičení znám, Maruška z Rutiny je na mě moc "chladná" a Zuzka Light je pro mě tak vysokej level, že na ní raději ani nepomýšlím.. :D

Nicméně k cvičení budete potřebovat pevné botky - já mám na běh - kariho matku - čili obyčejnou karimatku, osušku, nebo např kobereček z kuchyně - hlavně aby se vám na něm dobře povalovalo (ono u cvičení s Cassey občas tělo prostě upadne.. :D) no a jednu činku se dvěma froté ručníky a to nejen na pot.. :)


První den:
Pouze jedno cardio a tak jsem si přidala ještě činky na ruce a cvičení na záda..

Druhý den:
Cardio jsem musela vyměnit - u nás doma není moc možné popojíždět na ručnících a tak jsem si dala toto: Hadcore Cardio. Druhou část, sexy nožky do legín znám a miluju její variace na dřepy, cvičila jsem již předtím a cvičení mám ráda, i když se u něj musí notná část prohekat.. :D

Třetí den:
Tohle cardio mě bavilo opravdu hodně - celkově mám ráda squaty. Zadeček v ohni mám taktéž ráda a někdy do svých plánů zahrnuju a je pravda, že u protahování po odcvičení opravdu bere. :D

Čtvrtý den:
Má být volno ale já si ho přesunula na jiný den. Ale aby v tom nebyl zmatek ve volný den jsem se prošla s mužem a nejmladším synem, starší je s babičkou a ušli jsme něco přes 10km...

Pátý den:
Blíží se pomalu konec. Zde je potřeba zmíněná činka a budete si s ní parádně pohazovat.. :D Při cardiu ze mě opravdu lilo, bylo taky docela dusno. Břišáky s Cassey jsou kapitola sama pro sebe.. :D To člověk teprve pozná kdy opravdu berou.. :D

Šestý den:
Cardio které mě opět moc bavilo. No a druhá část - tady jsem byla na sebe opravdu hodně naštvaná - neudělala jsem pořádně skoro ani jeden cvik - Arms on Fire - je děsivý, byla jsem ráda za první 2-3 správná a pořádná provedení a pak už jsem jen modifikovala cviky podle sebe..

Sedmý a poslední den:
Cardio Kickbox - super !! Společně se svou sestrou tvoří parádní dvojku - jen jsou lehce rychlejší ale na konci videa běží něco jako intro s ukázkou cviků - kdo ale odcvičil něco od Tiffany bude se pohybovat společně s holkama celkem snadno.. Jako malou parádičku považuju vstup dvou postarších dam, jež to pořádně rozjely a cvičily také.. :D Bříško v ohni znám - někdy cvičím - a je prima, i když ho zase člověk pořádně prořičí.. :D


Abych shrnula - v jednom cardiu, už nevím přesně kde, je cvik kdy se vyskakuje ze sedu do dřepu a to jsem prostě nedávala jen jsem se ze sedu postavila... Sestavení videí je parádní, procvičí se opravdu vše. Krom dvou dní jsem poctivě baštila 300g zeleniny minimálně a vypila 2,5l vody denně... Každý den jsem byla minimálně na 30min. venku a svižně jsem cupitala. Cassey je neuvěřitelná baba, jak se usmívá, jak je nasátá životem..U cvičení vám ukáže nové nehty, jak si ráda posedí na křesle, že má všude svíčky, je zvláštně nabitá a milující vše kolem sebe, někdo si na její optimismus může déle zvykat ale nakonec si jí zamilujete i vy.. :) Musím rovněž dodat, že má nádherné tělo.. Budu se k ní ráda vracet..

No a pro ty, koho zajímají čísla:

Před a po:
Váha 70,9 - 69,9kg
Zadek 101 - 100cm
Boky 97 - 98cm
Pas 82 - 83cm
Stehna 57 - 56cm
Prsa 96 - 96cm
( u pasu a boků mi cm kolísají téměř neustále, neberu tedy, že jsem se zvětšila, radost mám ze stehen, je pravda, že nohy zabírají hodně, stejně tak zadek)

No a mě moc nikdo u cvičení nefotí, tak speciálně pro vás jedna protahovací..



2 komentáře:

  1. Ja jsem s Cassey cvicila asi jen jednou a moc me to nebavilo a hlavne me stvalo ze mela pri cviceni triko s dlouhym rukavem :D ale musim ji dat jeste sanci, tedka se o ni vsude pise :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověče, dlouhý rukáv jsem snad u ní neviděla.. :D Má boží tílečka a kratásky a právě zjištuju, že má s hadříkama eshop.. :D Musím omrknout... Ale cvičení s ní fakt na místech na která se cvičí bolí.. :D

      Vymazat