středa 20. srpna 2014

Moje první Zuzka Light

Ano, už i na mě přišla řada.. :D

Krásný den,

posledních pár dní, kdy jsem vyměnila Shauna, a dala jsem se na malé výzvičky, cítím, že nějak kynu, přijdu si nějaká objemnější a to celkově, i když jsem ráno překypovala sebevědomím a energií - nevím kde jsem jí vzala.. :D Najednou přišlo jakési trauma.. Nu což, i to se stává. Polovinu dne jsem si vyhledávala informace o Zuzce, no chápej to spíš tak, že jsem vyhledávala ve volných chvílích.


Našla jsem spoustu informací a videí ale všude jsem se jen vyděsila a řekla si, že na tohle já vážně nemám. Pak jsem zahlédla v jedné facebookové skupince tohle video: Zadek a dřepy no a řekla si, že bych ho mohla prubnout.

Počkala jsem na ukončení výzvy s Chrisem a volný den jsem se vrhla na Zuzku, 2x jsem video nakoukala, kvůli správnému provedení cviků a abych odhadla čas, nejsem políbená jazykovou schopností, ač jsem maturovala z angličtiny ale jen co jí přestanu užívat, a je to sakra pár let, je z hlavy pryč a brzo mě bude válcovat i starší syn.

Připravila jsem si činky, oblékla se, obula se, připravila pití a hupsla na to. Prvních pár pohybů a já mám pod nožkama batole.. :D No cvičení tedy posouvám - přeci jen tohle se nedá ošulit, když je jen na 5minut.. Asi za hodinku začnu znovu a tentokrát to dosupím do konce.

Reverse squat je ale drsná věc, zadek mi padá, ruce drhnou a neuvěřitelně cítím břicho.. :D Po cvičení jsem splavená jak myška ale dám si ještě asi 5 minut cviků s činkami na záda. Musím říct, že  tohle cvičení zařadím mezi svá oblíbená, následující den mě brní prdelka solidně.. :D

Vyhledám si postupně něco od slečny pro začátečnická, neobratná paka.. :D Pro někoho, kdo neudělá provaz, stojku a i se svíčkou má stále potíže. O dalších workoutech ráda napíšu.

A co jste vy zkusily nového?

PS: už vím proč jsem nafouklá a přibrala jsem 2kg.. :D Jen jsem pozapoměla, že jsem ženou a že mám každý měsíc bolístku.. :D

Anet

2 komentáře:

  1. Jupijouuu!! To jsem rada, zes to zkusila :)) ja ji miluju..zkus ZWOW #31, jsou tam takove zakladni cviky jako drepy, mountain climbers (ale to neznamena, ze by to byla nejaka oddychovka :D )a tak, vracim se k nemu kdyz se mi nechce hledat nic noveho. Ale je to Time Challenge, coz me moc nebavi, ale ja to cvicim se Zuzkou s videem, takze to je v.pohode, urcite to vyzkousej ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc za tip.. :) Já jsem byla docela nadšená, já se jí děsně bála, ale až docvičím něco s Rebeccou, pokusím se udělat si nějaké výzvy se Zuzkou - tady je vážně nádhernááá....

    OdpovědětVymazat