neděle 10. srpna 2014

Všeho s Mírou nebo s mírou?

Krásný den,
jak jsem slíbila ukážu se i v mírách - jaké byli kdysi a jaké jsou dnešním dnem...

V http://zdravakrasna.blogspot.cz/p/blog-page_8287.html najdete počáteční váhu a její úbytek..

V lednu jsem poprvé vzala do pacinek metr a rozhodla se, že dokumentace by měla být pořádná a pořádně jsem se vyděsila.. :D

Leden: 
Zadek  105cm
Pas 103cm
Prsa 100 cm
Boky 103cm
Stehna 61cm

Později jsem míry rozšířila o míry přes pupík, nejširší místo na břiše a lýtka s pažemi ale to už jen pro svou potřebu - i když mě mile překvapovalo vše.. :D (pas měřím mezi lehce nad pupíkem pod prsy)

Srpen:
Zadek: 101cm
Pas:82cm
Prsa: 97cm
Boky 97cm
Stehna: 57cm

A moje aktuální civilní podobizna je asi taková.. :)


A kdyby jste chtěli lidičky můžete nás společně ohodnotit zde: Hlasování proměna

Mou maličkost najdete pod nickem - Aneta - Kirtans.. Moc děkuji..

2 komentáře:

  1. Klobouk dolu :-D snad to taky nekdy okrajim na takovyhle miry :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že určitě .. Chce to čas a ono se to hne, jen je škoda, že se nedá tek tuk jen nějak seškrábnout.. Ale zdání klame, já přibrat kilo mám zase BMI nadváhu.. :D Mám co dělat ještě.. :D

      Vymazat