pondělí 15. září 2014

Bob Harper - My Trainer Bob - výzva...

Krásný den,

tak dojde i na výzvu s Bobkem - eh pardon - s Bobem.. Všichni víme, že Bob vždy hlásal vstávat a cvičit a u tohoto, to platí dvojnásob.. :)

I Bob má své stránky, i on je známý po celém světě a i on má za sebou velký projekt - The Biggest Loser.. Boba najdete např. zde .

No a výzva pro tenhle týden je opět od Mamina Zdenina (výzva v odkazu).

Co bedeme potřebovat společně se shrnutím najdete opět v závěru - jdeme na to !! (počet spálených kalorií uvádím pouze za dobu cvičení a protažení - max 4minuty navrch - často se mě ptáte)




První den:
Cvičím po několikadenním volnu, trhali mi moudrák a uvidím co snesu - pořád mě místo docela bolí. První den je ale docela oddechovka, ráda jsem se protáhla, pak mi vše připadalo v klidu až na výpady ve výdrži.. :D Uf - to jsem si hekla.. 20min uteklo ani jsem se nestihla zadýchat a upotit...
Spáleno - 146kcal

Druhý den:
Dneska mi přišlo cvičení divný, hodně divný - v polovině jsem si říkala, proč pořád žvaní, proč všichni postávají a proč opakuje cviky až po provedení? Nejsem moc zdatný jazykář..Vše jsem hodně proklusávala v běhu.. Nicméně konec mě překvapil a byla jsem vyfluslá.. :D Spocená a po cvičení nadšenáá kolik jsem spálila, ani jsem nedoufala... Dnes byl třeba kettlebell ale dá se nahradit čímkoliv co zvednete nad hlavu - já těžší činku ale klidně i dvě.. Hodně výpadů a dřepů...
Spáleno - 267kcal

Třetí den:
Dneska jsem se celkem těšila co přijde ale byla jsem zklamaná, cvičení je vlastně téměř to samé jako včera, jen s jinou sestavou lidí a trošku kratším "cooldownem". Když jsem dělala první dřep, málem mi umřela stehna, myslím, že kombinace těchto dvou dnů po sobě není moc štastná - ale protože je Bob celkem popoháněč vymáčkla jsem ze sebe všechno.. :D Nicméně už lezení do sprchy po cvičení mi dalo na nohy zabrat.. :D Na kaloriích je vidět, že si cvičení byla opravdu podobná.. :D
Spáleno - 268kcal

Čtvrtý den:
Ou bože.. :D Moje nohy - děs, běs hrůza- nikdy bych neřekla, že mě ještě někdy budou bolet jako po Jill na začátcích ale ono vážně jo.. :D Huráá, že je volno - prožehlím ho.. :D


Pátý den:
Odpočatá, ačkoliv mě stále bolí nožky.. :D Vrhám se do cvičení - začátek mi přijde zajímavej a ačkoliv se jede stále v pomalejším tempu, brzo funím jako lokomotiva.. :D V polovině si přeju konec.. :D Ke konci si říkám, co jsem já blbka, do Boba se cpala.. :D Bolí mě vše - brutálně.. Cviky jsou hodně v plankové pozici ale i normální, procvičí se opravdu vše, moc príma cvíko..
Spáleno - 595kcal

Šestý den:
Proboha jak mě vše bolí - tricepsy mám v ohni celej den, šikmé břišáky citím v průběhu dne víc a víc a klepu si na čelo, že dneska se na to vrhám znovu.. :D Tohle cvičení na 65 minut, mě upřímně málem zabilo.. :D Že mě bolely ruce? Pchéé, prd jsem věděla co je bolest rukou.. U cvičení skoro brečí i cvičenky.. :D Hrdině jsem ale zmákla cvičení celé a byla na sebe hrdá..
Spáleno - 695kcal

Sedmý den:
Sotva lezu.. :D Ale nakonec mě vše přestalo po cvičení a  po sprše, celkem rychle bolet.. Děsně se bojím co dnes přijde.. :D Dnes nahrazuji kettlebell činkama dvou velikostí.. Kdo ale nemáte rád dřepy a výpady ani video nezapínejte, v podstatě je to samej dřep, výpad, burpees a kliky.. :D Se zátěží, no prostě děsná psina na nohy na 40minut.. :D
Spáleno - 578kcal

Shrnutí a co budete potřebovat:
Sílu, hodně síly a energie, pro mě nejdelší cvičení co jsem kdy jela - časově.. Vždy jen krátké kousky a nebo max 2 Shauny po sobě na 50min... Proklínala jsem Boba, proklínala jsem sebe, do čeho jsem se dala ale hrdinně jsem držela tempo... Rozhodně u cvičení mějte po ruce nápoje - bývají pauzy na napití.. Jinak potřebovat budete podložku pokud děláte kliky na kolenou, činky a větší činku, pokud nemáte kettlebell.. Bob celkem hecuje, vždy když chcete zastavit zařve "dont stop". :D Jsem ráda, že jsem do něj šla ale po týdenní pauze to bylo docela náročné.. Někdy si náročnější worky zopakuju...

V číslech před a po:
Váha  69,4 - 69,7kg
Zadek  99 - 99cm
Pas 79 - 79cm
Boky 98 - 98cm
Prsa 95 - 95cm
Stehna 55 - 55cm


Sice centimetry na nule ale cítím se po cvičení šíleně opuchle.. :D Přeměřím možná i zítra po odpočinku..

Žádné komentáře:

Okomentovat