úterý 14. října 2014

Říjnový challenge - druhý týden...

Krásný den,

přináším shrnutí uplynulého cvičebního týdne.. :)

Pondělí:
Zuzka Light a její ZWOW 47 a jsem maximálně hrdá !! Minule jsem trumfla Zuzku o 4 sekundy a ted? Pchéé o minuty - můj čas 10:05. Pak přišel Shaun a Ript Up a světe div se, já jsem tohle vždy nějak vynechávala - asi to bude tím, že jsem odcvičila poctivě jen Betu ale pak už jsem si volila co budu cvičit.
Spáleno - 546kcal
Svačinka - bílky- jogurt a pak péci

Úterý:
Dneska opět Zuzka a její Power ABS 1lvl - nikdy jsem necvičila a protože mám v zádech i nedělního Bobka a s volnem si hraju jak potřebuji - už po prvních pár minutách jí nenávidím. Pak chci spáchat její vraždu - u druhých squatů chci spáchat sebevraždu já - pak se mi chce omdlít a funím a hekám a vše mě bolí.. :D
Spáleno - 346kcal

Středa:
Uveřejnuji na stránkách MarriFit svou super proměněnou fotku - mám své malé výročí - cvičím 9 měsíců - 9 - koho by to bylo kdy napadlo. No a cvičím Shauna TBC z Alphy a Dynamic Core z Bety - uf uf.
Spáleno - 716kcal


Zelené před těhu - 5 měsíc po porodu byly jen těhotenské, mini jsou kousek co nosím nyní. 


Čtvrtek:
Měla bych dát Shauna Pyramid ale nejde mi nějako přehrát a satženýho ho mám s nějakou šílenou tekno bejkárnou v pozadí a nic jinýho není slyšet - dám si raději Extreme C. Příšerně se těším na volno - dneska jsem to táhla z posledních sil.
Spáleno - 361kcal

Večeře
Pátek:
Volnoooo - po 5 domakaných dnech si ho zasloužím a skleničku červeného jako bonus - no to víte - cvičím abych si mohla dopřát a ne abych si pořád něco vyčítala - i když - kdybych byla striktní už jsem se možná vypařila.. :D

Sobota:
Volnooo a hromada žehlení -. okna - uklízení - a výletíček do obchodu...

Neděle:
Protože jsem dostala v pátek svůj malý balíček "suplementů" a přinesu na ně recenzi v mém podání..:D Dala jsem si cvičení naprosto mimořádně dřív než večer - courali jsme venku když byl tak krásný den a kolem 3 jsem si loupla se strachem spalovač a pak šla cvičit.. :D Nevím jestli mi srdce lítalo spalovačem nebo obavami co bude ale byl to fičák.. :D Cvičila jsem Shauna Rock It Out - ano prohození worků - chtěla jsem na spalovač delší cvičení.
Spáleno - 612kcal (o téměř 100 více než bez spalovače)

No a těšákuju se na další týden.. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat