úterý 11. listopadu 2014

Listopadový challenge - start a první týden..

Ahoj Všem co zabloudí až sem,

sice lehce opožděně ale zůstanu svá a přináším vám souhrn toho jak se mi cvičilo s mou vymyšlenou výzvou.. :D

1. listopad
No je sobota - dávám si volno - toto začíná.. :D Ale hrdinsky podporuju holky v události co se mnou cvičí .. :)

2. listopad
Tak se vrhám na Les a Shock Plyo, tohle cvičení mám moc ráda, i když mi dává do těla - na start po volnu, je to pořádnej nakopávák.. :D
Spáleno 420kcal

3. listopad
Začíná nový týden a při pondělku si dáme opět Les a Upper Body - jako bonus něco na prdelku a to Zuzku Light, mám tu holku čím dál raději.
Spáleno 350kcal


4. listopad
Dneska Bobek a jeho plankovej nářez a nenáviděný RollBack.. :D Totally Ripped core.
Spáleno 440kcal

5. listopad
Shaun a Extreme a navíc něco na pupík - Dynamic core. Už se těšákuju na volno, protože ke všemu cvičím výzvu Zocel tělo a minulých 120 kliků v různých variantách mě málem zabilo.. :D
Spáleno 710kcal

6. listopad
Jsem ráda, že vyšlo volno - muž je na Spartě a děti jdou spát po deváté a už bych asi neucvičila ani nic.. :D

7. listopad
Dneska moje oblíbené - ABS Core s Les a Zuzule... Ráno jsem si dávala rozcvičku 5 minut a spaluju a spalovala jsem opravdu krásně ještě hodinu poté.
https://www.youtube.com/watch?v=4AZImO_eYz8
Spáleno - 190kcal

8. listopad
Je sobota jsme na návštěvě a tak nebudu prudit se svým plánem cvíka.. :D Odpočívám a relaxuju a pak vše doženu. Dala jsem si svíčkovou, jablečný dort, tvarohové cosi, bramborák s uzeným, oříšky, víno a vůbec to neberu jako cheat.. :D

9.listopad
Jsme doma - 4 hodiny v autě a nakupování mužových a synových kalhot mě vyčerpalo.. :D Dávám si Pyramidku se Shaunem a videjko s Rebeccou.
Spáleno 330kcal

Už se těším na další týdeník a společně s Illu jsme se pomalounku pustily do vymýšlení spalovací nálože na leden.. :D Pomalounku znamená, že jsme se dohodly.. :D

Nahoře máte super foto mé maličkosti s dětma - aneb jsem spokojená mamina, které ty děti ale dávají zabrat.. Děkuji Všem za přízen a podporu kterou mi dáváte tím, že cvičíte se mnou - každý váš cm a kg dole mě nesmírně potěší..

Žádné komentáře:

Okomentovat