pondělí 8. prosince 2014

30ti denní výzva - Proměna...

Krásný den,

a je to tu, další soutěž, ani pořádně nevím, proč se pořád dokola něčeho účastním, když stejně nikdy nic nevyhraju.. :) I když, neměla bych být tak skeptická - jednou jsem vyhrála 2500,- v Kenu, pak jsem vyhrála magnetku s Maminou Zdeninou (jež odhalila svou totožnost) na blogu: Moje Tělo - Moje Volba, no a pak jsem jednou kreslila koně a vydávala se za podstatně mladší a vyhrála jsem puzzle, ještě ted mě hanba fackuje. Občas se mi přihodí, že doma vyhraju Scrabble, nikdy však nevyhrau ve hře Česko, nejspíš se někde stala velká chyba a mé vědomosti nestačí, a to je hra prý od 12 let - haha.. :D



No ale abysme se dostali k jádru pudla, už jsem se vytasila se svou proměnou, která není úplně u konce, mám před sebou nějakou práci, ale už jsem nějak cítila, že s ní musím ven, předat dál nějaké informace, co jsem se naučila, a být i dalšíl lidem k užitku.. :)

Sice jsem hodně dlouho přemýšlela, zda se soutěže zúčastním, přeci jen jsem součást týmu, ale bylo mi řečeno, že bych se do toho měla vrhnout po hlavě. Doma my jsou taky oporou, a kdybych náhodou vyhrála nějakou z cen, pořád nevím, zda se pak mám vzdát výhry, nebo si jí ponechat, vím, že nikde nic není podvodem, moje práce je poctivá ale je to takový lehce zvláštní.. :) No a tady tedy posílám odkaz - kdyby mě náhodou chtěl někdo další podpořit.. :)

Jak mamba o kila přišla

Zároven už vyšel nějaký ten termín na Spartan Race, sice jsem celkem nervozní ale cítím, že do toho závodu musím jít a brzy bychom rády vyhlásily i konkurz na tým za Marri Fit - Facebook - Marri Fit

Ale sama pořád váhám, za koho do toho jít,  klidně asi i jako jedinec. Jediné, co musím trénovat je hned na jaře začít běhat, zatím trénuju v masovém počtu burpees (angličáky), přeci jen nevěřím, že dokážu všechny překážky, a trestnáky jsou jasně daný... :D

Taky mi vyšlo několik článků na webu 30ti denní výzvy - články

No a protože se blíží mé narozeniny a velice kulaté, dostala jsem krásný dort u rodičů a taky mraky formiček ze silikonu na zdravé pečení, a co mi udělalo velkou radost byl strojek na těstoviny, který momentálně využiju na svou Fimo hmotu. :)

Až bude chvilka času, udělám shrnutí prvního prosincového týdne se Zuzkou, doufám, že se máte krásně, dobře se vám cvičí, teplo vám vyhovuje a dárky pomalu hromadíte.. :)

Anet

Žádné komentáře:

Okomentovat