pátek 19. prosince 2014

Moje články na webu 30ti denní výzvy...

Ahoj Všem,

tak nejdřív mé malé přiznání ohledně prosincové výzvy se Zuzkou, odcvičila jsem jen jeden týden, pak jsem prostě potřebovala takovou svou chvilku klidu a protahovala jsem jí a protahovala, až na týden bez cvičení a pak jsem dostala narozeninový dárek. Od dětí náramky a obrázky, od všech chlapíků kytičku a pak obrovskou bednu s elipticalem.. :) Jsem nadšená a ted jezdím jak vzteklá - i když překvapujícně mě z něj bolí nohy, sice odjedu tak 10km za necelou půl hodinku ale jsem spocená jak myška.

Jinak jsem dostala strojek na těstoviny od maminky (jež má pro mě dvojí užití ale o tom druhém napíšu v druhém článku). Pak silikonovou formu na bábovku, na muffinky a na mini bábovičky, z nich jásají hlavně děti. Lístek do divadla - jež už jsem využila. Tyhle narozeniny se mi opravdu podařily, tedy mým blízkým. Opět musím říci, že prožívám jednu z nejkrásnějších částí mého života.

No a ted se dostávám k tomu co dělám, protože jsem právoplatným členem 30ti denní výzvy, starám se o lidi na centru nápovědy a snažím se věnovat lidem na skupinkách, tak také píšu články na web a připravuji výzvu dne.

Tady vkládám seznam toho, co se už na webu objevilo:

Kojení a cvičení z vlastní zkušenosti

Skořice a její blahodárné účinky - nejen na hubnutí

Zdravé pečení a mlsání

No a jako další jsou ve fázi příprav články: Krásná lýtka, Pitný režim od podlahy, Co nám říká naše tělo pomocí chutí, Tajemství červené řepy. Tak se můžete těšit a sledovat web, no a jako bonus když se registrujete na webu, bude vám chodit každý měsíc výzva.


Anet

Žádné komentáře:

Okomentovat