pátek 29. ledna 2016

Jsem kluk nebo holka?

Krásný den,

často každé těhuly přistane tato otázka na talíři, někdy to je dokonce takovej extrém, že už se jen bojíte podívat do kterékoliv pošty, a když vám pípne mobil, je jasný, co je na světě:

 GRATULUJU, UŽ VÍTE CO TO BUDE???

Zvědavost lidí nezná mezí, zklamané obličeje pokud oznámíte, že to víte, ale že to je jen pro rodinné uši.

Já sama jsem měla oné otázky absolutně plné zuby, opravdu a vážně, nemyslím to zle, ale vzhledem k množství lidí, co o mém těhotenství vědělo, jsem to slyšela tolikrát, že by seznam jmen vyšel na samostatný článek :) Ale ono to k tomu tak nějak patří, víte, že o Vaše miminko je prostě zájem, a že už ted je tak oblíbené, jako málokdo.

Tak trochu je pro mne stále ve hvězdách, jak některé maminky dokáží znát pohlaví tak brzy, řeknou jim to téměř v 12týdnu na ultrazvuku, mě se takové pocty ještě nikdy nedostalo a napjatě vždy očekáváme minimálně do 20týdne.

První těhotenství jsem si dopřávála sladké a litry mrkvové šťávy, extrémně jsem nenáviděla hořčici a kuřecí maso mi přišlo neustále živé, a tak jsem ho ještě tak rok po porodu nejedla. Všichni stále říkali jak mi to sluší, a že čekám kluka, já chtěla holku. To co vlastně v bříšku je, jsem se dozvěděla až někde 14dní před porodem. Před těmi 10lety se dělal ultrazvuk snad 2x za celé těhu.

NARODIL SE KLUK JAKO BUK - MATYÁŠ

Druhé těhotenství jsem si dopřávala sladké a litry minerálek, extrémně jsem nenáviděla hořčici a kuřecí maso mi přišlo neustále živé, a tak jsem ho ještě tak rok po porodu nejedla. Ano neopakuji se, prostě to tak bylo :) Nevím zda mi to slušelo, moc jsem se nepohybovala mezi lidmi, venku stále skoro 40 stupnů a rizikové těhotenství způsobilo, že jsem byla spíše doma. Ve 20týdnu nám oznámili pohlaví, všichni chtěli kluka a já holčičku.

NARODIL SE KLUK JAKO BUK  - ŠTĚPÁN

Třetí těhotenství, od začátku chuť na slané, na česnek, na pečivo, na kuře a dokonce bych si dala i ostré. Bříško neroste dopředu ale do zadku a boků :D V obličeji samej pupínek. A já mám jistou intuici, že to bude ONA - MALÁ SOFIE.

21 týden těhotenství se dozvídám, během pár vteřin, položená na lehátku, s ultrazvukovou krabičkou na bříšku, že to bude chlapeček.

V tu chvíli, by se mé zklamání dalo krájet. Pak přišel manžel a já se jen usmívala a tak vydedukoval, že to je ta ona holka. Pak mu paní doktorka povídá, a na 100% je to kluk. Manžel se rozesměje.

Jsem sobec a nastalou situaci propláču, ach ty hormony, nikdy nekoupím domeček pro panenky, co jsem si vyhlídla i s nábytkem, ani šatičky, nebudu slečnu strojit do tanečních, a ani na svatbu, a co hůř? Nikdy mi nikdo nezavolá aby se mě zeptal na kolik se perou útěrky, nebo na kolik stupnů se peče kuře. Budu mámahotel co vypere, uvaří a prudí - protože máma prostě prudič je. (a ne, vážně vám nevěřím, že se ptají i kluci, mám bratra a manžela, a dělají mrtvé brouky když jim volá "MATKA") :D

Babička nám uháčkuje - fotka vzatá z fleru
Tímto moc díky Lence, která čeká miminko podobně jako já, taková moje kámoška na emailu, co vyslechla mé první smutky, vyargumentovala je, proč je vlastně další kluk lepší, a pomohla mi to přejít. Ono zase takovej kůň nejsem, a tak jsem už večer byla smířená, a měli jsme vybrané jméno, dudlík v modré barvě mi ležel na poličce (záhada proč kupuju dudlíky, když je stejně mé děti nemají).

V BŘÍŠKU SE SCHOVÁVÁ TEDÍK - TADEÁŠ

Měl mít jméno po tatínkovi, Michal, ale to jsme nějak zamítli, a tak tedy budu mít doma SVATOU TROJICI :D. Minimálně jednu výhodu to má - dědické právo u nás pojede na plné obrátky :D

Vaše Anet - Michal, Matyáš, Štěpán, Tadeáš, Charlie (kocour) a rybka bojovnice, jak jinak než samec.

Já na ty holky mám prostě pech :D :D A ne, nejsem smutná, těším se na něj, bude to výzva a můžu aspon nakoupit vážně velké hrnce :)


Žádné komentáře:

Okomentovat