neděle 3. ledna 2016

Recenze - Jillian Michaels - Body Shred

Edit: (s tímto programem jsem začínala v září, nicméně jsem jej nedokončila, ale aby mi tu nezávazel koncept článku, rozhodla jsem se ho vyhodit na vzduch)

Krásný den,

tak jak jsem kdysi s touto dámou začínala, tak se k ní po roce a půl vracím. Očekávání mám veliká, hlavně co se týče toho, že se budu válet po zemi a budou mě seškrabávat všichni čerti.. :D

No na začátku proběhlo měření:

 váha - 66,5kg
paže - 28cm
prsa - 91cm
pod prsy - 76cm
pas - 75cm
pupík - 88cm
nejširší bříško - 95cm
boky (madla lásky) - 95cm
zadek - 98cm
stehno (měřím si dva body tedy 54 a 58cm)
lýtko - 36cm

No plánek máme, energie nikoliv, vedro je, že se mi potí i voči, no podmínky značka ideál, jdu na věc:

Launch
První školní den - ráno 4 km procházka při čekání na sviště, až opustí budovu a po svačině doma, jsem se vrhla kolem 11, (když usnul menší) na ten marast. No teploměr mi tou dobou ukazoval 41.5 venku a 31,5 doma. Nicméně jsem to prubla - pot se valil jako řeka, co vám budu povídat. Jill ale na mě celkem valila dobrou náladu a bavila mě, moc mě bavila, a mě to příjemně utíkalo, video mi přijde hodně zaměřené na ramena, ta mě brala celou dobu celkem dost, ale to taky může být tím, že jsem nejen necvičila 3 měsíce (věnovala jsem se spíše chůzi, elipticalu a běhu), ale také, že nosím denně iks kilometrů syna na zádech a už neváží jak 3 pytlíky mouky.. :) Nicméně očekávala jsem to horší, sprcha a obídek.. :)


Fire Up
Vzhledek k tomu, že časově jsem v obrovském presu, tak napíšu názorově na videa a nebudu se rozepisovat den po dni, někdy jsou ty mé dny na romány a kdo by to pak celé četl a prokousával se tou spoustou konin.. :D

Nicméně po prvním Launch videu mě bolelo vše totál, brutál, krutál.. :D Z postele se vstávalo blbě a dokonce jsem zavzpomínala na začátky s Jill, kdy jsem nemohla dosednout na záchod, protože to lehce bylo znát i tentokráte.. :D Nicméně nebojím se vlka nic.. :D


Protože hodně chodím a mám i plánek na běh, kvůli závodům, tak si dělám trošku volna mimo plánek a dělím, ale cvičím poctivě. Cardio mě ze začátku bavilo, pak mě chvíli nějak táhlo, a ke konci mi uteklo opravdu krásně. Zuzka a její rozvička - to bylo trochu krkolomné, protože jsem si přišla, že jsem zatuhlá. Co mě zatím fakt moc baví, je že na rozdíl od Shauna a jeho programu Insanity Max 30, tam není taková ta přehnaná křeč a nadšení, tohle je upřímný, živý a dá se to mnohem lépe věřit, všichni si funí, i když se nedělá nic na dřeň.. :) Pro mě rozhodně přitažlivější.

Rise
Začala nám Teribear akce (přinesu článek o jejím průběhu a o tom, co jsem pro dětičky nasbírala). Článek zde - klikni A tak kombinuju opět s během a chůzí - druhý den po cardiu, tedy přes 20km v nohou a ráno Rise. Ruce mě tedy bolí. Cítím hrozně ramena a těším se na volný den. Mužská rozcvička na konci mě vážně potěšila - tohle mi zatím sedlo jako protažení nejvíc, protože se konečně drží pozice a nechvátá se, a je prostor mnohem více pro nohy, jež Jill například fláká snad ze všeho nejvíc.

No a pak mi je tak podivně divně a tak přestanu, a věnuju se jen chození a běhu,

no a pak zjistím, že jsem otěhotněla :)

Tak se k dokončení recenze někdy snad vrátím :)

Anet

Žádné komentáře:

Okomentovat