pondělí 8. února 2016

Erotický zážitek

Krásný den,

pár ponurých příspěvků, nebo zase přespříliš chytrých a odborných. Chtělo by to tu vodu trochu rozčísnout. Tak tedy něco veselého z mé "ložnice".

Sem tam chci udělat muži i mě radost a tak brouzdám po erotických eshopech. Kolikrát jsem vážně u vytržení, co ty lidi nevymyslí, ale zkrátka i dospěláci jsou hraví jedinci.

Objednala jsem tedy takovou malou maličkost, nebudu prozrazovat co konkrétně, protože zase až tak domů si vás nezatáhnu. :)

Zhruba za dva dny dorazil domů malý diskrétní balíček (no trošku šok, bylo to zabalený a obalený snad tunou nějaké lepy, pásek a nevím čeho). Vybalila jsem předmět a potutelně se usmívala, to bude večerní překvápko.



Hračička dorazila v malém, červeném, saténovém sáčku. Když jdeme večer s mužem spát, tajně si schovám blbinku pod polštář. Když se uvelebí má drahá polovička, vytáhnu na něj pytlíček s hlášením "koukej co pro nás mám"..

V tu chvíli muž div nevyskočí z postele a začne plašit, proč jen jsem kupovala nějakej smradlavej pytlík :D :D :D Koukám na něj jako puk. Očekávala jsem, že sáček vezme a otevře. Místo toho ho očuchávám s tím, že nic necítím :D

On pokračuje, ježiš marjá, to budeme spát na nějaké levanduli? To snad není možný, zase nějaké smrady doma ... Erotická nálada mě přešla a začala jsem se smát, vydolovala jsem ze sáčku tajemný předmět.. A to koukal ještě víc :D Proboha, na co to je? Tohle já nosit nechci... Uklidnuji ho, že vážně nemusí...

No a tak byl sáček odložen na nějakou tu klidnější chvilku, v závěru hovoru se totiž ozvala z kuchyně rána jak z děla, tak tam jdeme čumákovat co se stalo a on se syn dobejval do skřínky pro něco dobrého. Při té příležitosti mu na hlavu spadla sklenice medu..

Aneb erotika tam, kde jsou děti, a manžel co má v hlavě jen levanduli, je vážně těžká věc... :D

Vaše Anet

Žádné komentáře:

Okomentovat