úterý 22. března 2016

SOUTĚŽ - pro věrné i nevěrné čtenáře

Krásný den,

tak se stalo, slavnostně jsem se dočkala (aniž bych to čekala) 200 000 zobrazení. Než se ale dostaneme k hlavnímu bodu, a tedy vyhlášení soutěže, dovolte mi takové to sentimentální žvanění :D

Neuvěřitelná hrdost na to, že je na světě tolik lidí, co mají odvahu kliknout na mé články, nebojí se obsahu a dokonce mu věří natolik, že ho sdílí dál, či jsou ochotni o něm diskutovat na sociálních sítích, či u mě na emailu. (dokonce jsem našla svůj článek i připnutý v jedné skupině) Díky patří i velkému webu PJ (nebudu mu dělat reklamu uveřejněním názvu), že ukradl mou práci a vydával jí za svou, je to pro mě čest.

Za onu dobu funkčnosti blogu jsem si našla spoustu přátel a to nejen blogerek a blogerů (ty až v poslední době od nového roku). A pořád je tu ten neuvěřitelně hřejivý pocit, když se o vašem blogu někdo zmíní v článku. (děkuji např. Jáchymovi nebo Martince a všem, co mi zanechávají komentáře, ačkoliv spíše na facebooku, kde pak rozvádíme debaty)

Speciální díky pak patří emailové Lence (toho času snad na porodním sále se třetím miminkem), doufám, že už rodíš a nemusíš čekat a díky!

Ušla jsem cestu od nabídky práce psaní článků pro web http://www.30tidennivyzva.cz/ až k nabídce psaní do slovenského časopisu http://mamaaja.sk/ . Vyhrála jsem některé soutěže s proměnou mého těla, k němuž vedla cesta, z které vychází další již zmíněné úspěchy. Taky jsem se objevila v článku na Ronnie.cz, napsala pro ně pár receptů a ke konci roku 2015 jsem se objevila v časopise Žena a život. Zážitky si můžete přečíst zde: http://zdravakrasna.blogspot.cz/2016/01/jak-jsem-byla-v-casopise-zena-zivot.html
Věřím, že mě toho ještě spoustu čeká a strašně moc děkuju za neuvěřitelnou podporu, kterou cítím ze skupinky PLANETKA B612. Opět a znovu se musím omluvit všem reálným přátelům, protože stále cítím ostych se pochlubit s tím, co dělám, právě jim.

Jedna z výher DIY
Chtěla bych zapracovat na dalším psaní, dodělat si další kurzy (aby informace ode mě nebyli jen plytké brblání).

Svěříte mi ohromnou spoustu informací a někdy mě to naprosto dojme, třeba když jsem první, kdo ví o vašem očekávaném miminku, když mi důvěřujete i jako matce (ačkoliv víte, jaký jsem poděs) a mohla bych jmenovat spoustu dalších situací.

Za to vše moji čtenáři vám děkuji, a proto jsem tu se soutěží, není to ale žádná prostá prča, jdeme tedy na to.

PRAVIDLA

- VYLUŠTĚNÍ KŘÍŽOVKY (zaslání screenu toho, jak jste doma luštili + čitelná tajenka)
- VÝHRU ZAŠLU PŘÍPADNĚ I NA SLOVENSKO
- V PŘÍPADĚ, ŽE VYHRAJE MUŽ, BUDE CENOU PLACATKA MÉ TVORBY NA PŘÁNÍ (pokud se nedomluvíme jinak a některou z cen by předával křehčímu protějšku)

Ukázka mé tvorby
 - PRAVIDELNÍ ČTENÁŘI MAJÍ VÝHODU, JEJICH JMÉNO BUDE V MÍSE NA TĚSTO DVAKRÁT (prosím o uvedení jména, pod kterým jste uvedeni jako čtenář)
- NEPIŠTE PROSÍM JAKÉKOLIV ZNĚNÍ Z KŘÍŽOVKY POD STATUSY NA FACEBOOK ANI DO KOMENTÁŘŮ ZDE
- NENÍ TŘEBA NIC ODEBÍRAT (ale pokud odebíráte zajímavý časopis, klidně mi dejte tip)
- VÝHERCE VYLOSUJÍ VELICE SPRAVEDLIVĚ MÉ DĚTI (Jitka nebude plašit, že jí stejně nevylosují)
- VÝHERCE OBEZNÁMÍM POMOCÍ EMAILU (po domluvě přes facebook)
- VÝHRY NELZE NIJAK VYMÁHAT
- VÝHRU SI MEZI SEBOU ROZDĚLÍ VÍCERO VÝHERCŮ - 1 BALÍČEK = 1 VÍTĚZ

UZÁVĚRKA SOUTĚŽE JE:
Naprosto nemám tucha, jak má soutěž dlouho trvat a tedy jí ukončíme třeba 5. dubna 2016

KONTAKTY NA MNE NAJDETEhttp://zdravakrasna.blogspot.cz/p/kontakty.html

O CO SOUTĚŽÍME?

Balíček č.1
- 1x láhev My Bottle - nová
- 1x legíny uni. vel (cca do 70kg) s nápisem Love Fitness - nové
- 1x náušnice pecky - nový handmade výrobek od Kvíkovy korálky (by já)

Balíček č.2
- 1x legíny uni. vel (cca do 70kg) s nápisem Workout - nové
- 1x sprej Avon Femme
- 1x náušnice pecky - nový handmade výrobek od Kvíkovy korálky (by já)

 Balíček č.3
- 1x kniha Případ kobra R. Person - nová
- 1x náušnice s kotvou - nový handmade výrobek od Kvíkovy korálky (by já)

Bonusový balíček
- obsahující překvapení :)

No a nyní se konečně dostáváme k samotné křížovce, není to nic těžkého a složitého, tak se nemusíte bát.

KŘÍŽOVKA - NÁPOVĚDY (ve facebokové skupince postupně vložím konkrétnější nápovědy ale věřím, že si poradíte i s těmito)
1 - hledejte "maličkosti" nejen ve stránkách
2 - netřeba větší rady - snáze můžete najít naprosto kdekoliv a pod každým článkem
3 - zmíněno jak v tomto článku, tak najdete na hlavní stránce blogu (rozlišení pro mobil - rozkliknout verzi pro web)
4 - najdete na hlavní stránce blogu (rozlišení pro mobil - rozkliknout verzi pro web)
5 - netřeba větší rady
6 - štítek těhotenství
7 - netřeba větší rady, lze nalézt na hlavní stránce blogu



Tak držím palce a budu moc ráda, když bude mít snaha o soutěž ohlas a úspěch :)

Anet

Žádné komentáře:

Okomentovat