pondělí 5. června 2017

Recenze - Millionaire Hoy - 30day challenge beginner HIIT

Krásný den,

tak jsem tu zase po měsíci s výsledky cvičení. Tentokrát jsem sáhla po něčem novém, o čem se zase až tak nemluví a málokdo to zná. Jaké byly výsledky a další odpovědi právě teď a tady.

O co jde?

Millionaire Hoy (33let, užvaněný kluk) má vlastní youtube kanál, kde má nespočet programů na cvičení, od naprostých začátečníků až k pokročilým a vysoce náročným kouskům. Programy má na 30, 45 a 90dní.

Také má tematicky laděná videa, například na cvičení v obýváku abyste nebyli hluční, značeno tuším jako "Low" (případně do hotelu atd.), dále pak třeba na břišní svaly a mnoho dalšího. Videa jsou i časově dostupná a vybere si každý od 10minut, přes 15,20,30 až k hodinovým kouskům.

Také zde najdete spoustu kousků s pomůckami, ketllebell, činky, švihadlo atd.

Vše je přístupné zdarma a velice přehledně udělané.

Já si vybrala program: 30day challenge for beginners HIIT

Co obsahuje a jak se cvičí?

- 30dní se cvičí (opravdu celých 30dní)
- jeden den v týdnu je pomalejší cvičení
- jeden den v týdnu je čistě jen protahování ve formě jógy
- každý den se cvičí cca 32minut
- na konci je vždy i ukázkový jídelníček (vychází na cca 2300 - 2700kcal)
- k cvičení není potřeba nic krom kariho matky/podložky
- u každého videa máte ukázkově spálené kcal (od nejmenšího možného množství až k číslu, které jsem ani nechápala)
- běží čas celého denního cvičení a odpočítává se
- každý cvik je odpípán jak ze začátku, tak ke konci, abyste věděli kdy přejít k dalšímu cviku
- vždy je obsažena ukázka modifikace a postupně dalšího cviku, co bude následovat
- všechny workouty krom posledního obsahují pauzy na pití a vydechnutí v různé délce
- vidíte, kolik zbývá odcvičit cviků
- vše velmi přehledně
- v závěru si můžete parádně ulevit, že jste to zmákli aneb BOOOOM
- vždy je obsažena rozcvička/rozehřátí, nechybí ani dynamický strečink a závěrečné protažení
- dle mého měření, dle chytrých hodinek spáleno cca od 180 - 320kcal za oněch 30minut (průměrem kolem 250kcal)

Většina workoutů je ve formě 28cviků (střídání 7 cviků a 30 sekund pauza na pití/water break). Druhý typ videí je odcvičení 20cviků (střídání 1 cviku a 10 sekundové pauzy).

Najdete zde spoustu Shaunovských cviků, poskoků, výskoků, dřepů, hojně se boxuje, není tu nic k nezvládnutí. Jednou za čas je i tzv. CRAZY WORKOUT. Což obnášelo například simulaci různých sportů, od tenisu, lyžování až k basketu. Nebo také napodobování zvířat (od červa, k plamenákovi, tygrovi a různé variace žab) skvěle se tedy pobavíte. Pár much bych ale našla.

Mínusy:
- chvíli mi trvalo, než jsem se sžila s tempem přechodu v kombinacích některých cviků, ale to je spíše moje věc s koordinací těla
- příliš mnoho žvanění, které mě občas rušilo, když jsem čekala na pípací signál
- ke konci už se mi zdálo, že se cviky velmi opakují a že bych potřebovala lehce změnu

U cvičení se rozhodně nebudete nudit, velké plus, že to uteče neskutečně rychle, videa se zaměřením na břicho, kde se bříško cvičí až na konci vás rozpálí - tedy hlavně ty břišáky ale tato cvičení jsou až ke konci programu.

YOUTUBE KANÁL NAJDETE ZDE: https://www.youtube.com/channel/UCC2_UvBIiIdItfm5t2zpspg

Celý program PRO ZAČÁTEČNÍKY, video po videu najdete zde: https://www.youtube.com/watch?v=-_tJ1Se57WE&t=195s

Vyzkoušela jsem i samostatné cvičení na břicho: https://www.youtube.com/watch?v=zuBPaHW-h-Q&list=PLLErTVW5MWNtJuqHxvrrnhpoceBIHPIBy&index=1

Výsledky:
- váha: -2,6kg
- prsa: -2cm
- hrudník: -2cm
- zadek: -1cm
- pas: -3cm
- nejširší břicho: -3cm
- boky: -1cm
- stehno: -1cm

Nezbývá než se vrhnout na něco dalšího a nového a tentokrát si vyzkouším nějaký řádný masakr! Aneb testuji program Burn20 (více se dozvíte na facebooku a v dalším z článků) 

Anet

Předchozí recenzi na program ke cvičení v češtině najdete zde: http://zdravakrasna.blogspot.cz/2017/05/recenze-letos-bikiny-30ti-denni-vyzva.html