pondělí 21. srpna 2017

Spartan Workout Tour - když má máma vycházky

Zpátky pár měsíců - 6. květen: ohlédnutí

Krásný den,

tak jsem dostala propustku z každodenního martýria doma. Od vysavače, hadrů, prádla, myčky (jak říká syn: "Těžká pohoda mami, nemusíš mejt nádobí.") a vší té domácké práce, která vychází z několika let na mateřské dovolené, jsem si odskočila trošku umazat své jinak šlechtěné tělo.

Nohy jsem si na tu parádu oholit nestihla.

Jak už to tak bývá, opět jsem se chytla reklamy na facebooku a během pár minut i zaplatila registrační poplatek 275,-. Pořádně nic nevím ale raduju se, mezi prvním Spartan Race a dnešní večerní kávou, jež na mě čekala od rána, uplynulo celé jedno těhotenství a pár měsíců života třetího syna.

Je to ten správný čas naložit si, zda bych ten závod zvládla. Očekávám mnohé - akce slibuje tréninky, jógu a běh, včetně spousty srand okolo.

Skromně si na ten den zabalím salát s mozzarellou, vodu, protein a posnídám. Revers, klíče, telefon.

A skromně v dešti, se vydám směr místo.

Na místě je živo a všichni se zmrzlý halíme do triček, která fasujeme. Na ruce dostáváme náramek v barvě týmu: Sprint, Super nebo Beast.

Každý svého štěstí strůjce a jak stálo už na přihlášce, vyber tak, aby si to zvládnul, což samozřejmě jásám, protože když jsem viděla třetí skupinu, jak chodila dělat angličáky do Vltavy, dost jsem panikařila.

Když to moderátor rozjede, ozvou se tóny téměř všem známé písničky od Mobyho - "Bring sally up". Okamžitě je nám vedro, protože angličáci s klikem na tuhle písničku jsou zlo a kdo znáte třeba u dřepů, dáte jistě za pravdu.

Hned jak skončí toto, začínáme pekelnou rozcvičku, trochu funím a jsem ráda, že to vydýchávám. Pak se rozdělíme na skupinky a jdeme běhat. Hned po uběhnutí pár metrů zjištuje celá skupina, že to normální běh nebude. Každou chvíli někdo zařve nějaký pokyn a my uleháme na povel k zemi, jdeme jako kačeři, běžíme s vysokými koleny, jdeme ve dřepu, pozpátku, v twistu, až doběhneme do okruhu, kde to vypukne ještě trochu víc.

Co chvíli se ozve "ZMĚNA SMĚRU" a opět se točíme sem tam. Po chvíli se zase běží a slyším hlášky od trenérů jako "Drž si své tempo, ale proboha přidej.", "Tady nejste sakra na procházce!!", "Co tam děláš? K zemi!"...

Běží se a najednou na lavičce kluk zvrací, nevím, zda to bylo prohýřenou nocí, špatnou stravou, nebo prostě první kdo skončil na vyčerpání. Schody a kdo zrovna nejde nahoru, dělá prostě panáky.

Když už doběhneme nahoru, tak vidíme jen dlouhého hada lidí v dřepu ve výdrži. Někteří ještě pořvávaj at sakra dělají ti za námi, protože tam samo tuhnou, než doběhne poslední. A takhle pokračujeme dál, co chvíli sledujeme hada v plankové pozici, nebo se dělají cviky všeho druhu. Zpět už to jde a jen se běží (zhruba 5,5km celkem).

Po doběhu nás čeká jablko, banán, tyčinka a pití. Někteří odchází na přednášku o výživě a zbytek si zkoušíme různé Spartanské překážky. Zvedání pneumatiky s vysvětlením jak pořádně na to, aby si člověk nezničil záda. Oštěp, lezení, ručkování, přelézání, vyzkoušet si toho můžete hodně, také se můžete lehce najíst.

Lehce z toho důvodu, že se blíží další tréninkový blok. Sledujeme skupinu SUPER, jak se morduje, jak pořvává a dodává si sil, všichni jsme ubahnění.

Nastal čas našeho tréninku, z mého pohledu bych asi zvládla náročnější, dneska v téhle době zhruba tři měsíce od onoho Spartan race Workout. Tehdy jsem byla ráda, že jsem.

Ke konci se konalo spoustu soutěží: angličáci na čas, oštěp atd. a následovala pořádná jóga. Já ale po našem tréninku odjela domů, protože mě čekala rodina a výlet.

Když jsem se doplácala k domovu, tak se mi manžel smál, že vypadám, jak když jsme si to tam dali navostro a nebyl to jen tak nějaký trénink. Svaly přichází k sobě, dlouhááá sprcha, protože bláto je všude - za to může ten nápad při běhu. Nevím, kdo skočil do Vltavy a část cesty se brodil ale spoustu bláznů se vnořilo za ním.

Celkově to stálo opravdu za to, za tu cenu hodně muziky a dřiny. Trenéři perfektní, po celou dobu obcházeli kolem a kontrolovali provedení cviků. Dokonce mě jeden pochválil, že mám skvělou techniku běhu (což bych v životě neřekla).

Jediná vada na kráse snad byli fotografie, které se objevovali velmi sporadicky. Fotky od zdi, kde nás fotili se objevili skoro po dvou měsících, a ještě jsem na ně narazila náhodou.

Příští rok, pokud se zase akce bude konat, určitě ráda dorazím a tentokráte to nenechám náhodě a prubnu už něco náročnějšího než SPRINT.

Anet

Termíny je sledovat zde: https://www.facebook.com/Spartan-Workout-Tour-Czech-Republic-887065798069191/?fref=ts

Žádné komentáře:

Okomentovat