úterý 10. října 2017

Scutum Wear - funkční tričko, moje první XS v životě

Krásný den,

jsem odjakživa totální zmrzlina, fakt že jo! Doma pořád v ponožkách, bačkorách, jak se ochladí už lezu do mikiny a svetru.

Roky jsem zvažovala funkční tričko, ale vždy jsem si to rozmyslela a raději se prohřála svařákem. Pak ale přišla doba, kdy jsem si oblíbila sport a k tomu tak nějak funkční prádlo patří. Chodím běhat, ráda si zacvičím na dvorku u baráku, pokud je to jen trochu možné. Postupem času jsem nechala běhání jen na chladnější měsíce, víc a víc zjištuju, že mi na běh vyhovuje podzim a časná a pozdní zima.

Tohle už si prostě tu funkčnost žádalo. Rozhodla jsem se zvolit co největší pohodlí, střih, co ladí, obepne, zahřeje, využiju ho i s tlupou dětí na podzimních túrách a tak všelijak podobně.

"TESTOVÁNO V PEKLE PRO VÁŠ NEBESKÝ KOMFORT."
A tohle heslo mě dostalo.

Značka Scutum Wear je na trhu zatím poměrně krátce ale své zákazníky má mezi těmi nejnáročnějšími, policie, armáda, profesionální sportovci a opravdový nadšenci do adrenalinových sportů.

Ano, i já si klepu na čelo, když to píšu, kam se mezi tyhle zákazníky řadím já :D Ale jsem matka (to je rizikové povolání jedna radost), jsem náročná na své pohodlí, chci od takového funkčního trička opravdu kvalitu a tak proč ne.

Když si rozkliknete stránku http://scutumwear.cz/ nenajdete přímo eshop, ale nabídku produktů, ceník, velikosti, detailní popisky - dále už vás proklik navede na: http://shop.hqh.cz/s/9/scutum-wear kde objevíte celou širou nabídku téhle české značky. A i to je důvod, proč jsem se pro tuhle značku nadchla, je od A do Zet vyrobena tady u nás a lokální výrobky bychom měli podporovat.

V nabídce naleznete trička s dlouhým, krátkým (spíše 3/4 rukávem), kalhoty, trenýrky. Výborný je výběr mezi velikostmi kde najdete rozsah od XXS až k XXL. Barvy pak černá a šedá.

Tričko nenakoupíte jenom přes eshop, ale také v Praze 3 v kamenné prodejně. Pokud přeci jen objednáte přes eshop, máte hned několik možností, jak vám zboží příjde:
- PPL
- Česká pošta
- osobní vyzvednutí
- objednat můžete i na Slovensko

Uhradit zboží můžete také několika způsoby a to:
- dobírkou
- online
- převodem
- osobně při převzetí

Zboží jsem měla bleskurychle doma, zabalené adekvátně velikosti obsahu. Děti tentokrát jásaly více než obvykle, protože v balíčku se objevily samolepky, tužka a nějaké letáčky o samotném výrobku.

No a jaké je tričko? 

Musím ohodnotit také komunikaci s obchodem, protože mi poradili s výběrem velikosti, čehož si velmi cením, tedy jsem si nevzala adekvátní M, v případě funkčního trička bych možná volila S, ale bylo mi doporučeno XS a ono ty brdo vážně jde! Neskutečné! Už jen kvůli tomu ho miluju :D

Sedne vám jako druhá kůže, netlačí, nikde nepřekáží, neškrtí, je velmi příjemné na těle, okamžitě stahuju rukávy kam až to jde, když je kosa venku tak stahuju celkem dost a jde to nááádherně. Tričko je prodloužené, což je také výhoda, nikam se při sportu neposouvá.

První dojem božský. tak ho jdeme vyzkoušet.

Nejdříve jen doma, domácí cvičení, nářez se Shaunem T., funkčnost trička vysoká, opakuji VYSOKÁ! Opravdu odvádí pot, nehne se a drží v protažení, jediné lehké posunutí zaznamenávám při skákání panáka, ale předpokládám, že u takového druhu pohybu se s tím dá počítat, navíc to opravdu bylo téměř neznatelné.

Druhá zkouška, koloběžka - opět si nemohu stěžovat, naopak mi bylo velmi příjemně jen v tričku a to venku nebyla žádná teplotní hitparáda.

Třetí zkouška, dlouhá procházka s dětma, to znamená i několik fyzických aktivit navíc kdy se ohýbáte a stále vám lezou záda - omyl, nelezou. Už zbývá jen běh, a i tady tričko obstálo.

Další nedílnou částí hodnocení je praní, asi všichni víme, že funkční věci se neperou s aviváží. I zde se ale tričko tváří více než s nejvyšší možnou kvalitou, jeho tvar se nemění, švy se nepohnou.

Nezbývá než téhle české firmě popřát spoustu zákazníků, takto by měla dobře odvedená práce vypadat.

Anet

A co vy? Máte zkušenosti s funkčním prádlem?

Žádné komentáře:

Okomentovat