středa 14. března 2018

Recenze - Génius Hra - Leopoldo Gout

Krásný den,

jako mladší holka jsem ráda hrála hry na počítači. Ukázal mi to mladší brácha a později ještě parta kamarádů. Protože jak většina z nás ráda říká: "Já jsem se kámošila hlavně s klukama." Fotbal, pivo, neřešení kravin a počítačové hry - to bylo naše.

Warcraft a konkrétně The Frozen Throne, to byla moje srdcovka, pohltilo mě to dokonale. Už je to nějakou dobu, co hry nehraju, poslední online strategie mě dostala do pasti manželství.. :D, ale nenechám na ten svět zanevřít, a když se objeví nějaká ta kniha, kde je hlavním tématem "herní svět", tak to prostě beru.

Originální popisek knihy: "Dvě stě mladých géniů z celého světa se sjelo hrát Hru. Mezi nimi i tři kamarádi… Rex – skvělý hacker a programátor. Hledá bratra, který zmizel neznámo kam. Tunde – technologický génius-samouk. V šachu ho drží mocný vojenský generál, který po něm chce velmi speciální službu. Barevná vlčice – aktivistka a blogerka, která odhaluje praktiky zkorumpovaných politiků a byznysmenů. Bojí se, že jedním z nich je i její otec. Co je v sázce? Kdo zvítězí?"

Kdo je autor knihy?
Leopoldo Gout je filmový režisér, producent, spisovatel a malíř (žádný div, že je kniha Génius tak vydařená). Umění studoval v Londýně a poté se přestěhoval do New Yorku. Produkuje například seriál ZOO. Žije s manželkou a dvěma dětmi.

OBSAH KNIHY
Byla jsem strašně nedočkavá a moc moc natěšená na tenhle kousek. Anotace mě tak nadchla, že jsem roztrhala balíček ještě dřív, než to stihly udělat děti :D A ta obálka, je prostě nádherná, duhuje a černá baví.

Krásné "polo" grafické zpracování vás určitě nadchne, spoustu nákresů, malůvek, textíčků po stranách knihy, plánky a náčrty. Však hlavní hrdinové nejsou žádní starci, a tak se není čemu divit, v tomhle věku jsme si čmrlikali všichni po sešitech. Dodá to na autenticitě, úryvky z chatů, moderní pojetí blogové sféry, boje proti korupci, mafiáni, země třetího světa ale i bohatý spratci.

Dítě, co nikdy nejedlo pizzu, ale postaví si na smeťáku elektrárnu. Všichni mají geniální mozek, nejen tři přátelé, o které nám hlavně jde. Ty největší mozky mezi dětmi jsou vybrané pro HRU, jenže od samého začátku tam v pozadí příběhů hlavních hrdinů něco smrdí, zápletky se kupí, napětí stoupá.

Dlouho jsem nebyla tak unešená a nadšená, ačkoliv kdo by ty neskutečné věci věřil. Je to až moc velká senzace - ale víte co? Já jim to baštim i s navijákem. Tahle jízda se prostě musí dočíst na jeden zátah, tohle vás bude strašně moc bavit a ještě víc, pokud nejste jen střelená matka ale kluk kolem šestnácti až dvaceti let.

Když dočtete, jste zaskočeni, že je konec, takhle to přeci nemělo skončit, takhle néé - kde je pokračování?

NUTNĚ HO TOTIŽ POTŘEBUJEME!

Jedna dívka, dva chlapci, různé národnosti, různé povahy a charaktery, zločin, diktátoři, láska, útěky a kdo ví, co nám autor ještě přichystal.

Anet

Knihu můžete zakoupit zde:
http://www.albatrosmedia.cz/tituly/36050000/genius-hra/

Ukázka:
Nikomu něvěř. Každá kamera je oko. Každý mikrofon je ucho. Najdi mě a společně ho zastavíme. Hra: z celého světa se sjelo dvě stě mladých géniů a zanedlouho se utkají v soutěži, kterou vymyslel a sponzoruje Kiran Biswas - celým světem obdivovaný mladý podnikatel a vizionář. Hodina H se blíží. Hráči: Rex - ačkoliv je mu teprve šestnáct, patří mezi nejlepší programátory a hackery. Tenhle americký Mexičan je odhodlaný najít svého bratra, které zmizel neznámo kam. Tunde - čtrnáctiletý technologický génius samouk. 
...
Barevní vlčice - jedna z nejuznávanějších čínských aktivistek a blogerek. Odhaluje nekalé praktiky politiků a byznysmenů...
...
Co je v sázce? Víc než si dokážete představit!
...

Žádné komentáře:

Okomentovat